Prosessen i sekretariatet

 

Utsending av saksdokumenter

(Produksjon av saksdokumenter foregår på vanlig måte i saksbehandlingssystemet)

Opprett en Dropbox – konto. www.dropbox.com.

  • Ferdige saksdokumenter og vedlegg konverteres til PDF format (Bruk gjerne Adobe PDF fullversjon, dette gir flere funksjoner i GoodReader). Dette kan enten gjøres i saksbehandlingssystemet for de som har mulighet til det, eller det kan gjøres fra Word-dokumentet ved å trykke på knappen ”konverter til PDF”.
  • PDF filen(e) lagres så i dropbox i ønsket mappestruktur. En mappe per styre/råd/utvalg/komitè, med en undermappe for hvert møte i dette/denne styret/rådet/utvalget/komitèen er et greit utgangspunkt.
  • E-post sendes så til politikerene om at sakspapirene er klare til synkronisering.

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s